لحظات کلیدی(Moments that Matter) در تجربه کارکنان: آنچه در ذهن میماند، مهمتر از آن چیزی است که روی کاغذ مینویسیم
در دنیای منابع انسانی، گاهی مفاهیمی به میان میآیند که علیرغم سادگی ظاهری، عمیقترین تأثیر را بر عملکرد و وفاداری کارکنان میگذارند. یکی از این مفاهیم، «لحظات کلیدی در تجربه کارکنان» یا Moments that Matter است؛ لحظاتی که اغلب از نگاه مدیران پنهان میمانند، اما در ذهن و قلب کارکنان ماندگار میشوند.لحظه کلیدی، به یک زمان یا رویداد خاص در سفر شغلی یک کارمند گفته میشود که تأثیر عاطفی و ذهنی قابلتوجهی بر او میگذارد. این لحظات، بر درک فرد از سازمان، تعهد او، انگیزهاش برای ماندن و حتی شیوه نگاه او به برند کارفرما اثر میگذارند.